بروزرسانی اندروید ۴.۴.۴ برای اکسپریا زد ۲ و زد ۲ تبلت منتشر شد
نوشته شده توسط : ali
دارندگان محصولات سری اکسپریا z2 شاید در تعجب بودند که سونی بالاخره در چه زمانی اندروید ۴.۴.۴ را برای دستگاه آن‌ها منتشر خواهد کرد

دارندگان محصولات سری اکسپریا z2 شاید در تعجب بودند که سونی بالاخره در چه زمانی اندروید ۴.۴.۴ را برای دستگاه آن‌ها منتشر خواهد کرد و آیا این بروزرسانی شامل ویژگی‌هایی از سری اکسپریا z3 خواهد بود یا خیر. اخیرا، نسخه جدید نرم‌افزاری شامل اندروید ۴.۴.۴ برای دستگاه‌های اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت منتشر شده است.

 رابط کاربری جدید در این بروزرسانی پیرو ویژگی‌هایی که در سری اکسپریا زد ۳ شاهدش هستیم، برخی ویژگی‌ها نظیر Record Screen ،Ultra STAMINA ،DSEE HX و چند تنظیم جدید برای هدفون‌های رده بالای سونی در بخش تنظیمات صدا به سری اکسپریا زد۲ اضافه می‌کند.

شاید یکی از بهترین ویژگی‌هایی که به گوشی و تبلت زد ۲ با این بروزرسانی اضافه می‌شود پشتیبانی از بازی از راه دور با پلی‌استیشن 4 باشد، ویژگی که سونی آن را PS4 Remote Play نام نهاده است. به علاوه این تغییرات و ویژگی‌های اضافه شده مفید و بزرگ، بسیاری بهبود‌ها و عملکرد‌های جدید نیز وجود دارند که این بروزرسانی آن‌ها را برای کاربران سری زد ۲ به ارمغان می‌آورد.

اندروید ۴.۴.۴ برای گوشی هوشمند اکسپریا زد ۲ در برخی مناطق مانند اروپا شروع شده است و انتشار این بروزرسانی نیز به زودی برای اکسپریا زد ۲ تبلت آغاز خواهد شد. اگر این بروزرسانی را دریافت و آن را امتحان کرده‌اید، تجربه خود از کار با اندروید ۴.۴.۴ در تلفن اکسپریا زد ۲ و زد ۲ تبلت را با ما و دوستان خود در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 1217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: